#1 2014-05-02 03:16:22

Admin Mumin

Miszcz Gry

Zarejestrowany: 2014-04-22
Posty: 67
Punktów :   

Magia

Siła czarodzieja jest określana nie tylko poziomem jego czarów, ale również jego inteligencją i sprytem. Czasem łatwiej jest zabić kogoś wystrzeleniem kamyka w jego czaszkę niż spowodowaniem u niego wewnętrznego krwotoku.

Czary podzielone są na dwie kategorie: czary destrukcyjne oraz czary obronne. Czary destrukcyjne są czarami, których głównym celem jest zadanie obrażeń przeciwnikowi. Czary obronne to czary mające na celu ochronę czyjegoś życia. (Uwaga! Niektóre czary mogą zadać obrażenia, jednak nadal być zaliczane do czarów obronnych. Przykładem tego jest odepchnięcie, które ma za zadanie odbić przedmiot we wskazanym przez nas kierunku). Każdego czaru używa się poprzez przeczytanie odpowiedniego zwoju (czyta się go tuż przed użyciem). Każdy czarodziej może zapamiętać ostatnio rzucane czary, lecz liczba zapamiętanych czarów zależna jest od ilości punktów dodanych w odpowiednią statystykę.



Poniżej znajdzie się lista podstawowych czarów, mająca na celu pomoc początkującym magom. Można również wymyślać swoje zaklęcie. Wystarczy napisać w tym wątku jaki jest to czar i poczekać na akceptację ze strony admina. Przy akceptacji zwój czaru pojawi się u następnego odwiedzonego handlarza, oraz zostanie "wprowadzony" on do obiegu.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

LISTA CZARÓW: DO ZROBIENIA

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rosiakforum.pun.pl www.fantasy-world.pun.pl www.awfpoznan.pun.pl www.janeausten.pun.pl www.managerpes.pun.pl