FORUM _____________________________________________________________________ RASY: Człowiek Elf (Leśny, wysoki) Półelf Półork Ork Krasnolud Kender _____________________________________________________________________ KLASY: Rycerze: -Wojownik -Paladyn
Łotrzy: -Asasyn -Łucznik -Szelma
Magowie: -Białych szat -Czerwonych szat -Czarnych szat ______________________________________________________________________ ITEMY: Zwykłe - do kupienia w sklepach Ulepszone - do ulepszenia u kowala/zaklinacza Rzadkie/Legendarne/Epickie - misje (HARD DO ZDOBYCIA SOŁ MACZ) ______________________________________________________________________ LEVELOWANIE: Zwykły bob - x exp Połboss - 5x exp Boss - 25x exp Eventowy boss - 125x exp ______________________________________________________________________ WYDATKI I PRZYCHODY: Wydatki: -podatek -nowy dom -Ekwipunek (zbroja, broń, biżuteria, strzały itp.) -opłata za wejście do innego miasta -opłata za nie trafienie do więzienia/kaucja za wyjście -ulepszanie itemów
Przychody: -Sprzedaż itemów z misji -Sprzedaż (kupiec) -Ulepszanie (kowal/zaklinaczem) -Misje -Jakiś dałniak co płaci za czyjeś głowy ________________________________________________________________________ LOKACJE: Wszyscy zaczynają w jednym mieście Lokacje zaczerpnięte z różnych światów (Dragonlance, WoW, LOTR itp.) ________________________________________________________________________ UMIEJĘTNOŚCI: Ryczerz: - Wojownik: -Furia - przez x tur x% więcej dmg zadawanego Paladyn: -Błogosławieństwo - przez x tur x% mniej dmg przyjmowanego Łotr: -Zniknięcie - przez x tur jest się niewidzialnym Asasyn: -Krytyczne uderzenie - następny cios zadany z ukrycia zadaje 1x0% obrażeń Łowca: -Zatruta strzała - następna wystrzelona strzała spowoduje zatrucie. Zatruty przeciwnik będzie otrzymywał x obrażeń co turę Szelma: -Kradzież - gracz ma x% szans na zabranie celowi przedmiotu/złota C.D.N.
CZARY:
________________________________________________________________________ KARTA POSTACI
Imię i nazwisko: Przydomek: Rasa: Klasa: Wiek: Wzrost: Waga: Wygląd:
Charakter: Gildia:
Statystyki:
Ekwipunek:
________________________________________ STATYSTYKI
Witalność Siła Zręczność Moc Charyzma
WITALNOŚĆ: Zdrowie Odporność Wytrzymałość
SIŁA: Walka wręcz Broń biała Blokowanie
ZRĘCZNOŚĆ: Walka na dystans Uniki Rozstawianie pułapek
MOC: Mana Czary ofensywne Czary defensywne
CHARYZMA: Retoryka Handel Szczęście ________________________________________ EKWIPUNEK
Głowa Tułów Ręce Nogi Stopy Broń Broń/Tarcza Pociski
Początkowy ekwipunek:
200 monet Miecz+tarcza/Miecz dwuręczny/Łuk+50 strzał/Dwa sztylety/Kostur adepta magii Ciężka skórzana zbroja/lekka skórzana zbroja/Szata adepta magii Ciężkie skórzane nogawice/lekkie skórzane spodnie/Spodnie adepta magii Buty
|